mandag den 2. april 2012

Golf begynderhold i Jylland

Jeg led frygteligt meget af stress, indtil jeg endelig lod mig overtale af min ven til at prøve golf. Jeg havde aldrig troet golf skulle være så sjovt, men for første gang i lang tid oplevede jeg, hvordan tiden forsvandt og den konstante bekymring i baghovedet forsvandt med. Nu har jeg fået et prøvemedlemsskab i Holstebro golfklub i Råsted og går på begynderholdet, men med klubbens unikke spilsystem kan jeg spille mod medlemmer med mere erfaring Golf fungerer også som familiesport, for det er en af de eneste sportsgrene, hvor kvinder og mænd har fuldstændig lige forudætninger for at vinde. Snart kan jeg blive \"rigtigt\" medlem med DGU-kort, og jeg kan ikke vente til at spille på Danmarks bedste golfbane - Skovbanen - efter deltagelse i 3 kaninmatcher.

Læs mere: Golf begynderhold i Jylland